خرید آنلاین و مستقیم روتختی اسپرت صورتی از داناخواب

روتختی اسپرت صورتی برای دختران به صورت یک نفره و دو نفره تولید می شود. همانطور که می دانید صورتی رنگ محبوب و مورد علاقه دختران می باشد که دارای تناژ های مختلف از کمرنگ تا پر رنگ است که هر کدام از این رنگ ها دارای زیبایی خاصی هستند.

روتختی های اسپرت یکی از مدرن ترین انواع روتختی می باشد که در بین جوانان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

می توانید از طریق سایت داناخواب انواع روتختی اسپرت را به صورت مستقیم خریداری کنید و قیمت بسیار کمتری نسبت به بازار بپردازید. این کاهش قیمت به دلیل حذف واسطه ها در فروش می باشد و کیفیت روتختی همچنان بسیار بالا است.

روتختی اسپرت صورتی

طرح های روتختی اسپرت صورتی

روتختی اسپرت صورتی در انواع مدل های فانتزی، طرحدار، گلدار و ساده تولید می شود که مناسب برای تمامی سنین و سلیقه ها می باشد.

از محبوب ترین مدل های روتختی اسپرت دخترانه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • روتختی اسپرت طرح فلامینگو
  • روتختی اسپرت طرح تک شاخ
  • روتختی اسپرت طرح گربه
  • روتختی اسپرت طرح قلب
  • روتختی اسپرت طرح قاصدک

بر اساس نظر روانشناسان رنگ صورتی رنگی نرم و لطیف، آرام و دوستانه می باشد و مناسب برای اتاق خواب می باشد. رنگ صورتی با رنگ هایی نظیر خاکستری، سفید و یا قهوه ای ست می شود. در استفاده از رنگ صورتی زیاده روی نکنید زیرا این رنگ حالتی بچه گانه دارد و استفاده زیاد از آن اتاق شما را کوچیک تر نشان خواهد داد.

اگر قصد خرید روتختی صورتی طرح دار را دارید به کیفیت طرح چاپ شده بر روی روتختی دقت کنید زیرا بعضی از طرح های بی کیفیت پس از چندین بار  شستشو کمرنگ می شوند و جلوه اولیه خود را از دست می دهند.

روتختی اسپرت صورتی

فروش ویژه روتختی اسپرت

سایت ما با فروش ویژه انواع روتختی اسپرت این روتختی مدرن و شیک را به آسانی در اختیار شما خریداران عزیز و گرامی قرار می دهد.

با خرید روتختی صورتی اسپرت از طریق سایت داناخواب این روتختی با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

همین حالا مدل های مختلف روتختی اسپرت را در سایت داناخواب مشاهده کنید و مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. ما روتختی های اسپرت را با شکیل ترین بسته بندی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهیم.‌

سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن روتختی مورد علایقتان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.