تولید و پخش انواع پرده چاپی ارزان به سراسر کشور

پرده چاپی ارزان یکی از زیباترین انواع پرده می باشد که دارای طرح های متفاوت و متنوع است و با قیمت بسیار مناسب تولید می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

چاپ طرح بر روی پرده باعث زیبایی هر چه بیش تر اتاق ها می شود این پرده برای پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و شرکت مناسب است که هر کدام از این موارد دارای طرح های خاص و منحصر به فرد خود است.

پرده اتاق خواب دارای طرح و رنگ های شاد و معمولا روشن می باشد تا به زیبایی هر چه بیشتر این مکان بیافزاید می توانید برای پرده اتاق خواب از طرح میوه یا انواع گلهای زیبا استفاده کنید.

داناخواب بهترین انواع پرده چاپی را تولید و به سراسر ایران پخش می کند.

با خرید این پرده از سایت داناخواب پرده چاپی را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

تولید و پخش انواع پرده چاپی ارزان به سراسر کشور

جنس پرده چاپی ارزان

پرده چاپی ارزان از پارچه های متفاوتی تولید می شود به طور کلی هر پارچه ای که قابلیت چاپ داشته باشد مناسب برای تولید پرده چاپی می باشد. از محبوب ترین پارچه های تولید روتختی چاپی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارچه هازان
  • پارچه کتان
  • پارچه مخمل
  • پارچه حریر

در بین این پارچه ها کتان از همه محبوب تر می باشد و پرده های زیادی دارای طرح های دو بعدی و سه بعدی از پارچه هازان تولید می شوند.

این پرده ها قابلیت شستشو در خانه را دارند اما حتما دقت کنید که با دمای مناسب اقدام به شستشوی پرده چاپی کنید و از شوینده هایی با آنزیم زیاد استفاده نکنید که آسیبی به پرده وارد نشود.

پرده چاپی ارزان برخلاف قیمت مناسبی که دارد از کیفیت بالایی برخوردار است و با نگهداری صحیح تا سالیان سال به خانه شما زیبایی می بخشد.

تولید و پخش انواع پرده چاپی ارزان به سراسر کشور

خرید عمده پرده چاپی

خرید عمده پرده چاپی مناسب برای کسانی است که قصد فروش این کالا را دارند پس تمامی همکاران عزیز می توانند به صورت عمده از طریق سایت داناخواب پرده چاپی را سفارش دهند.

این پرده زیبا را با طرح های جذاب و زیبا و قیمت بسیار مناسب خریداری کنند.

انواع مختلف پرده چاپی را در سایت داناخواب مشاهده کنید و به راحتی خرید خود را ثبت کنید.

همین حالا سایت داناخواب را در اینترنت جستجو کنید و با سفارش پرده چاپی با کمترین قیمت دکوراسیون خانه خود را به کلی تغییر دهید و به زیبایی خانه خود بیافزایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.