کارخانه تولید و پخش روتختی کریستال ژاکارد ایرانی

امروزه روتختی‌ها از طرفداران زیادی برخوردارند؛ روتختی کریستال ژاکارد یکی از بهترین انواع رو تختی است که بین همه ی گروه سنی چه نوجوان و جوان و چه عروس و داماد طرفدار پیدا کرده است.

روتختی ژاکارد به دلیل معروفیت زیادی که دارد می توانید آن را در تمامی مراکز فروش و بازار ها مشاهده کنید؛ دلیل اصلی این معروفیت قیمت مناسب در کنار جنس درجه یک و عالی می باشد.

روتختی‌ یکی از اجزای اصلی اتاق خواب است که علاوه بر زیبایی بر کیفیت خواب شما نیز تاثیر می گذارد، مخصوصا اگر این روتختی با اجزای دیگر اتاق شما مثل فرش یا پرده ست و هماهنگ باشند.

همانطور که می‌دانید روتختی ژاکارد کریستال قیمت نسبتا مناسبی در بازار دارد اما جزو روتختی های ارزان به حساب نمی‌آید اما باز هم طرفداران ویژه ی خود را دارد زیرا شکیل و مجلل بودن آن آنقدر زیاد است که قیمت آن مناسب می‌باشد.

کارخانه تولید و پخش روتختی کریستال ژاکارد ایرانی

ویژگی روتختی کریستال ژاکارد

روتختی ژاکارد کریستال یکی از زیباترین روتختی‌‌ها است که امروزه به بازار راه پیدا کرده است و در طرح های مختلف و رنگ های متفاوت به بازار عرضه شده است.

رو تختی ژاکارد با جنس بسیار عالی و طرح‌های متنوع و شکیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای اتاق خواب شما است و می توانید با سلیقه ی شخصی خود این روتختی را خریداری کنید.

پارچه ژاکارد که در روتختی ژاکارد کریستال به کار رفته هیچ طرحی بر روی آن چاپ نمی شود و تمام طرح ‌هایی که در پارچه ژاکارد است هنگام بافت پارچه ها ایجاد شده است بو این ویژگی باعث می شود به راحتی قابل شستشو باشد.

ویژگی‌های رو تختی ژاکارد کریستال:

  • مقاومت بسیار بالا
  • طرح‌های متنوع و زیبا
  • دوام و کیفیت بسیار بالا
  • مقاومت در برابر چروک و نخ کش شدن
  • نرمی و لطافت

کارخانه تولید و پخش روتختی کریستال ژاکارد ایرانی

سفارش آنلاین روتختی ژاکارد کریستالی

روتختی ژاکارد کریستال در فروشگاه‌های مختلف اینترنتی موجود است و به فروش می‌رسد.

قیمت  روتختی های ژاکارد در این فروشگاه ها نسبت به باقی جاها ارزان تر می‌باشد زیرا بصورت مستقیم از کارخانه به دست مشتریان عزیز می‌رسد.

 

رو تختی زیبای ژاکارد در انواع سایز و قیمت و طرح‌های شیک و جذاب تولید شده و اماده برای استفاده شما مشتریان عزیز است؛ ما سود خود را کاهش دادیم تا رضایت شما را برای خود به ارمغان آوریم.

داناخواب سایت اینترنتی فروش انواع روتختی است که می توانید به طور عمده یا تکی این روتختی شکیل را به صورت انلاین از آن سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.