کارخانه تولید روتختی نوزاد ایرانی درتهران

امروزه تنوع طرح های روتختی نوزاد ایرانی بسیار زیاد شده است. آیا شما هم به دنبال خرید روتختی نوزاد ایرانی هستید؟ با انتخاب صحیح در خرید روتختی نوزاد خود علاوه بر زیبایی اتاق خواب کودکتان آرامش، راحتی و سلامت خواب را به نوزادتان هدیه می دهید.

نوزادان بیشتر از بقیه افراد می خوابند زیرا خواب باعث تکامل و رشدشان می شود و  نوزادان ساعات زیادی از روز را در خواب به سر می برند. به همین خاطر روتختی یک عامل مهم است که نوزاد در هنگام استراحت و یا خوابیدن دارای آرامش باشد. کارخانه تولید روتختی های نوزاد ایرانی در تهران تولید می شوند. قیمت روتختی های نوازادی بستگی به جنس پارچه بکار رفته و ابعاد آن متفاوت است.

 روتختی نوزاد ایرانی

جنس روتختی نوزاد ایرانی

روتختی شیک و با کیفیت موجود در بازار از انواع پارچه های با کیفیت تولید می شوند. ابعاد استاندارد تشک نوزاد ۶۰*۸۰ می باشد، ولحاف آن کمی بزرگ تر است و در ابعاد ۷۰*۹۰ می باشد. در بین ده ها جنس پارچه ای که در حال تولیدات و یا در فروشگاه ها به فروش می رسد، چند مورد از آن ها بخاطر کیفیت بالا و با دوام و راحتی از محبوب ترین ملحفه های رختخواب به شمار میرود.

ملحفه های نخی: ملحفه های %۱۰۰ نخ از پرفروش ترین ها هستند پارچه های نخی خنک بوده وبه راحتی هوا از بین آنها رد و بدل می شود و نوزاد هنگام خواب احساس گرما نخواهد کرد. پارچه های نخی ضد حساسیت زا هستند هم چنین این پارچه ها سبک تر ازبقیه پارچه ها می باشند.

ملحفه های ارگانیک از دیگر پارچه های روتختی نوزاد می باشد که مناسب بوده و حساسیتی برای پوست نوزاد ایجاد نمی کند و طرفداران زیادی دارد.

 روتختی نوزاد ایرانی

خرید آسان روتختی نوزاد

شرکت دانا خواب با در نظر گرفتن تخفیف های تابستانه خود آماده خدمت رسانی در خصوص خرید روتختی های نوزادی به مشتریان خود می باشد. شما می توانید تمامی نیاز های خود را از یک روتختی ایده آل با مشاورین ما در میان بگذارید تا شما را در خریدتان کمک کنند. خرید اینترنتی دارای مزایای بی شمار است برای مثال می توان به از بین رفتن ترافیک، هزینه حمل و نقل و از بین رفتن آلودگی هوا اشاره کرد.

با وارد شدن به سایت داناخواب تمامی مراحل خرید توضیح داده شده است، می توانید سفارشتان را به آسانی ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن روتختی تان را تحویل بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.