مرکز پخش انواع روتختی تنسل دونفره زیبا و شیک

داناخواب مرکز فروش انواع روتختی تنسل دونفره و روتختی های محبوب دیگر در بازار بوده و آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

یکی از بزرگ ترین مشکلات بسیاری از روتختی ها چروک شدن پارچه لحاف، روبالشی و غیره است اما روتختی تنسل دونفره به دلیل جنس درجه یک خود این موضوع را حل کرده است.

انواع مدل های روتختی بچه گانه، نوجوان و بزرگسال را می توانید از این جنس پارچه تهیه کنید.

قیمت روتختی های دو نفره تنسل نیز با توجه به قوام و استحکام بالا و لطافت پارچه و تنوع زیاد در طرح ها بسیار مقرون به صرفه است.

مرکز پخش انواع روتختی تنسل دونفره زیبا و شیک

سرویس روتختی تنسل دو نفره

سرویس های روتختی به طور کلی بیش تر برای خانم های جوان و عروس خانم ها به کار می رود.

سرویس روتختی تنسل دونفره دارای بالش و کوسن های زیادی است و تعداد آن با توجه به سرویس انتخابی شما متفاوت می باشد.

اکثرا روتختی های تنسل دونفره دارای رنگ های روشن می باشند از جمله ی این رنگ ها کرم، سفید، زرشکی طرفداران بیش تری را به خود جذب کرده اند.

بسیاری از افراد از شیوه ی مراقبت از روتختی ها آگاهی ندارند و این باعث می شود با رفتار هایی ناخواسته زیبایی روتختی خود را از بین ببرند.

راه های آسانی برای نگه داری درست از روتختی ها وجود دارد که با انجام آن ها می توانیم سال ها روتختی مورد علاقه ی خود را سالم نگه داریم.

یکی از این روش ها شستشوی آن ها در دمای ۳۰ درجه است که نقش مهمی در قوام پارچه دارد؛ نکته ی دوم این است که روتختی را با شستشو دهنده های نانو شستشو دهیم و این کار را حداکثر دو بار در سال تکرار کنیم و از شستشوی مکرر روتختی خودداری کنیم.

مرکز پخش انواع روتختی تنسل دونفره زیبا و شیک

پارچه روتختی تنسل درجه یک

پارچه تنسل از جمله پارچه های پرطرفدار و پرفروش بازار است که در تولید انواع روتختی،لحاف، روبالشی و غیره استفاده می شود و به دلیل نرمی و لطافتی که دارد جایگزین خوبی برای پارچه های مخمل به حساب می آید.

از دیگر مزایای پارچه تنسل این است که از الیاف گیاهی درست شده است و فاقد هرگونه ماده ی مضر برای پوست شما عزیزان است؛ علاوه بر آن این پارچه دوست دار محیط زیست بوده و برای آن نیز مشکلی ایجاد نمی کند.

روتختی تولید شده با پارچه ی تنسل دوام و مقاومت بالایی دارد علاوه بر آن دچار رنگ پریدگی نمی شود و با استفاده ی مکرر حالت و فرم آن تغییری نمی کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.