لیست قیمت و خرید روتختی مخمل دانتل دار شیک

قیمت کالا از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه کنیم، روتختی مخمل دانتل با بهترین قیمت تولید و به بازار عرضه می شود این روتختی ها بسیار زیبا و شیک می باشند.

سایت داناخواب تمامی تلاش خود را کرده است که انوع مختلف این روتختی را با قیمت روز در اختیار شما مشتریان عزیز و گرامی قرار دهد. روتختی های مخمل دار به صورت یک نفره و دو نفره تولید می شوند و مصلما روتختی دو نفره دانتل دار از قیمت بالاتری برخوردار است ولی در کل قیمت این روتختی نسبت به نوع طرح سایز و کیفیت پارچه متفاوت است.

روتختی مخمل دانتل

ویژگی روتختی مخمل دانتل دار

روتختی های مخمل دانتل از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که این روتختی را از دیگر روتختی های موجود در بازار متمایز کرده است. در زیر به چند نوع از این ویژگی‌ ها اشاره می کنیم:

  • لطافت و نرمی پارچه استفاده شده در این روتختی
  • شستشوی آسانی و راحت
  • استحکام و مقاومت در برابر پارگی و کشیدگی
  • طرح ها و رنگ بندی متنوع و زیبا

و خیلی ویژگی های دیگر که روتختی دانتل دار از آنها برخوردار است. روتختی های مخمل دانتل دار کارشده هستند و در آن از انواع سنگ، مروارید، تور دانتل و… اسفاده شده است بنابراین روتختی مخمل دانتل دار بسیار مناسب برای جهازیه عروس می باشد و با انتخاب این روتختی سرویس خواب عروس از جلوه ویژه ای برخوردار خواهد شد.

روتختی مخمل دانتل

انواع روتختی مخمل دانتل دار

روتختی های مخمل دانتل دار در انواع مدل های مختلف و شیک تولید می شود،که از این مدل ها می توان به روتختی مخمل دانتل شانل، روتختی مخمل گل برجسته، روتختی مخمل دانتل کار شده، روتختی مخمل دانتل ساده و … اشاره کرد.

هر کدام از این روتختی ها ویژگی های خاص خود را دارند که آنها را از دیگر روتختی ها متمایز می کند اما به صورت کلی طرح های زیبا و کارایی بالای روتختز مخمل دانتل دار باعث شده است که از طرفداران زیادی برخوردار باشد. روتختی های مخمل دانتل دار بر اساس اخرین مد روز طراحی می شوند و همچنین با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین فناوری روز تولید می شوند با انتخاب این روتختی زیبایی و شیک بودن را به اتاق خود هدیه کنید، از کیفیت بالای این روتختی شیک لذت ببرید و خوابی پر از آرامش را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.