قیمت روز انواع روتختی کتان جدید در فروشگاه ها

روتختی کتان جدید دارای مدل های و رنگ های مختلفی می باشد. همانطور که می دانید روتختی در ظاهر اتاق خواب و سلامت خواب ما تاثیر بسیار زیادی می گذارد. روتختی کتان جدید از بهترین جنس تولید شده و به بازار عرضه می شود.

از دیگر موارد مهم و قابل توجه هنگام خرید روتختی قیمت می باشد. روتختی کتان جدید قیمت بسیار مناسبی دارد اما باز هم شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید انواع مختلف روتختی کتان را با قیمت روز در سایت ما مشاده کنید.

از مزایای خرید آنلاین این است که می توانید مدل های بسیار زیادی را در کمترین زمان ممکن مشاهده کنید و به راحتی بین سایت ها و برند های مختلف روتختی مورد نظرتان را مقایسه کنید.

روتختی کتان جدید

پارچه روتختی کتان جدید

اگر برای خرید روتختی پارچه کتان را انتخاب کرده‌اید باید بگوییم که انتخاب بسیار خوبی داشته اید.

در واقع پارچه کتان برای فصل گرم مناسب است زیرا گرمای بدن را جذب و رها می کنند اما به این نکته توجه داشته باشید که ملحفه های رویی که قابل دیده شدن هستند، از جنس کتان نباشد.

چرا که این پارچه به سادگی چروک می شود و اگر آدم حساسی هستید مدام باید اتو به دست باشید تا روتختی تان را اتو کنید، این کار بسیار سخت و تقریبا ناممکن است.

همچنین باید گفت: که روتختی کتان پرکاربردترین روتختی است و می تواند در طرح های بسیار متفاوتی در بازار عرصه گردد و توجه هر بیننده و خریدار را به خود جلب می کند زیرا این پارچه کوچک و بزرگ نمی شناسد و از این پارچه در همه ی روتختی ها استفاده می شود. چه کودک! چه نوجوان و چه بزرگسال!

لازم به ذکر است که روتختی کتان، با این که از کیفیت نسبتا بالایی بر خوردار است نسبت به کیفیت آن قیمت مناسبی نیز دارد.

روتختی کتان جدید

انواع روتختی های کتان

شما  باید بدانید که هر روتختی بر اساس جنس پارچه و طرح و رنگی که در تولید آن به کار رفته است و با توجه به تعداد تکه ها، اندازه تخت خواب و گرم و خنک بودنشان، می توان به انواع مختلفی تقسیم کرد. به طور کلی روتختی هایی که در بازار وجود دارند از الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی یا ترکیبی از این دو الیاف هستند.

پارچه های طبیعی مثل پنبه، کتان و ابریشم و پارچه های مصنوعی مانند: پلی استر

بنابراین بهترین گزینه در انتخاب رو تختی پارچه های طبیعی همچون کتان و ابریشم هستند.

روتختی با پارچه های کتان در انواع و طرح های مختلفی همچون اسپرت کودک و نوجوان، اسپرت عروس و اسپرت جوان و… عرضه می گردد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.