سفارش عمده روتختی نوزاد خارجی از دانا خواب

سفارش های عمده روتختی نوزاد خارجی را می توانید از دانا خواب تهیه کنید.

در چیدن سیسمونی برای نوزاد ابتدا باید طرح و رنگ اتاق کودک خود را، خودتان مشخص کنید و طرح اولیه اتاق فرزندتان با سلیقه شما چیده خواهد شد و در آینده ای نه چندان دور باید طرح آن را با سلیقه ی فرزندتان عوض کنید.

در تولید روتختی های مناسب نوزادان علاوه بر طرح و رنگ شاد و متناسب با نوع جنسیت نوزاد، باید به این نکته نیز توجه شود که روتختی نوزاد از سرویس های کاملا نخی و ضد حساسیت باشد تا به پوست نوزاد آسیبی نرساند و خواب همراه با آرامش را به نوزادتان هدیه بدهد.

یادمان نرود که نوزادان و کودکان ما با داشتن خوابی راحت و آسوده فرزندانی سالم تر و پر نشاط تری در آینده خواهند بود و این از جمله کارهای لازم برای داشتن فرزندان پر شور و هیجان می باشد.

سفارش عمده روتختی نوزاد خارجی از دانا خواب

انواع روتختی نوزاد خارجی

روتختی نوزاد با مرور زمان و بزرگ شدن کودک نیز باید عوض شود.

هر موقع اقدام به خرید تخت برای فرزند خود کنیم روتختی هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود و باید تعویض شود.

بهتر است روتختی از تخت کودک بزرگتر نباشد و هنگام شستشوی روتختی بهتر است آن را با فشردن و گرفتن آب آن پهن نکنیم زیرا با این کار به الیاف روتختی آسیب می زنیم و بهترین کار این است که روتختی را داخل یک سبد گذاشته تا با زمان بیشتری آب آن گرفته شود.

اغلب روتختی ها شامل تکه هایی مانند: روتشکی، روبالشتی، لحاف و کاور لحاف می باشد.

شرکت های زیادی در ایران و سایر کشور ها در زمینه طراحی و تولید سرویس خواب کودک فعالیت می کنند.

از جمله شرکت های معروف در زمینه تولید روتختی نوزاد عبارتند از: تاچ، چیلک، ثمین، آپادانا، کیدبو، اسلیپی.

سفارش عمده روتختی نوزاد خارجی از دانا خواب

طرح های روتختی نوزاد خارجی

طرح های زیادی در زمینه روتختی نوزادی وجود دارد که اکثر آنها از جنس های مرغوب ایرانی و ترک می باشند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

طرح هایی با رنگ های شاد صورتی، سفید، آبی، قرمز با طراحی های زیبا در مجموعه ی دانا خواب تهیه شده است که خانواده ها می توانند به راحتی روتختی نوزاد خود را با وسایل دیگر اتاق ست کنند.

روتختی های نوزاد خارجی را می توانید از سایت داناخواب تهیه کنید و در اولین فرصت آن را دریافت و در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.