مشخصات و قیمت انواع روتختی کتان دخترانه

روتختی کتان دخترانه از بهترین انواع روتختی می باشد که در طرح و رنگ های مختلف به بازار عرضه می شود. این روتختی ها به نوعی طراحی شده اند که علاوه بر ظاهر زیبا از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند.

روتختی های کتان دخترانه نرم و لطیف هستند، از استحکام خوبی برخوردارند و در برابر کشش و انواع شوینده مقاوم هستند. روتختی های کتان دارای رنگ بندی متنوعی هستند و طرح های مختلف به راحتی بر روی این روتختی چاپ می شود به همین دلیل برای تمامی سنین و سلیقه ها مناسب است.

انواع این روتختی متناسب با طرح و سایز قیمت متفاوتی دارد؛ به صورت کلی روتختی های تک نفره نسبت به دو نفره و ساده نسبت به طرح دار از قیمت پایین تری برخوردار است.

روتختی کتان دخترانه

روتختی کتان دخترانه صورتی

همانطور که پیش از این نیز گفتیم روتختی های کتان در رنگ بندی متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند اما بین دختران رنگ صورتی از توجه بسیار بالایی برخوردار است. انواع مختلف روتختی دخترانه صورتی کتان به صورت طرح دار و ساده در رنگ صورتی تولید و به بازار عرضه می شود.

علاوه بر روتختی کتان صورتی رنگ های پاستیلی که به تازگی ترند شده نیز بسیار زیبا می باشند و برای اتاق دختر خانم های خوش سلیقه مناسب می باشند از زیباترین این رنگ ها می توان به صورتی، یاسی، آبی و سبز اشاره کرد. تمامی این رنگ ها با حالت خاصی که دارد باعث زیبایی هر چه بیشتر اتاق خواب شما مشتریان عزیز و گرامی می شود.

روتختی کتان طرح دار نیز بسیار زیبا است و در انواع طرح حیوانات، طبیعت، منظره، فانتزی و کارتونی تولید می شود و مناسب برای انواع  سنین و سلیقه ها می باشد کافیست که با توجه به سلیقه خود دست به انتخاب یکی از این مدل ها بزنید و به آسانی خرید خود را انجام دهید.

روتختی کتان دخترانه

بهترین سایت فروش روتختی

امروزه با توجه به زیادی شدن مشغله زندگی و کم بودن زمان، عده زیادی به سمت خرید اینترنتی روی آورده اند.

سایت های زیادی در زمینه فروش انواع کالای خواب فعالیت دارند اما همانطور که خودتان می دانید اعتماد به هر سایت تازه کاری کار درتسی نیست و احتیاط بسیار مهم است.

سایت داناخواب بهترین سایت فروش انواع کالای خواب و مخصوصا روتختی می باشد که کلیکسیون مختلفی از انواع روتختی با طرح، رنگ، جنس و مدل های مختلفی دارد و یکی از معتبرترین سایت ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.