لیست قیمت روتختی چاپی خارجی یک نفره

روتختی چاپی که چند سالی است بسیار مورد توجه نوجوانان قرار گرفته است از زیباترین روتختی های موجود در بازار می باشد. روتختی چاپی خارجی نسبت به نمونه های داخلی از کیفیت بالاتری در زمینه چاپ برخوردار است.

چندین سال پیش برای اولین بار این روتختی ها تولید شد اما به دلیل کیفیت پایین در چاپ از توجه زیادی برخوردار نبود اما امروزه به دلیل بالا رفتن تکنولوژی در زمینه چاپ و تولید دوباره این روتختی ها طرفداران زیادی را به خود جذب کرده اند.

این روتختی ها بسته به یک نفره یا دو نفره بودن همچنین طرح چاپ از قیمت های متفاوتی برخوردار هستند.

دانا خواب که از پیشگامان در عرصه فروش آنلاین کالای خواب است این روتختی را به شما مشتریان عزیز عرضه می کند.

با مشاهده انواع مدل های روتختی خارجی چاپی در سایت ما از قیمت روز این کالا آگاه شوید و با آگاهی کامل خرید خود را به آسانی انجام دهید.

لیست قیمت روتختی چاپی خارجی یک نفره

روتختی چاپی خارجی مدرن اصل

روتختی چاپی اصل بسیار زیبا است این روتختی در انواع دوبعدی و سه بعدی تولید می شود. این روتختی طرح­ های مختلفی دارد از جمله: طرح طبیعت، فانتری و انیمیشنی، بازیکن یا بازیگر مورد علاقه تان و…

رنگ ­های لایت این روتختی از زیباترین رنگ های موجود است مانند صورتی کم رنگ یا زرد کم رنگ این رنگ ها علاوه بر زیبایی اتاق شما محیطی آرامش بخش را برایتان فراهم می کنند.

برای پسران مدل های فوتبالی را پیشنهاد می کنیم که جزو پرفروش ترین طرح ها است؛ علاوه بر مدل های موجود شما می توانید طرح دلخواهتان را بر روی روتختی چاپ کنید برای مثال می توانید عکس فرزندتان را بر روی روتختی اتاق خوابش چاپ کنید.

این روتختی مناسب برای جوانان و نوجوانان دختر و پسر با هر سلیقه ایی است.

لیست قیمت روتختی چاپی خارجی یک نفره

حراج روتختی چاپی عروسکی

روتختی چاپی عروسکی از زیباترین مدل ها است که مناسب برای دختران خوش سلیقه و شیک دوست می باشد.

این روتختی نیز انواع زیادی مدل دارد که بنا بر سلیقه خود می تواند روتختی مورد نظر را سفارش دهید؛ از مناسب ترین رنگ ها برای دختران سفید، صورتی، بنفش، قرمز و زرد است.

این رنگ ها به اتاق ظاهری شاد و پر انرژی می دهند و بسیار زیبا هستند؛ روتختی چاپی عروسکی را با بهترین قیمت از ما خریداری کنید همچنین شما می توانید این کالا را سفارش داده و به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.