قیمت روز روتختی دخترانه کتان اصل و درجه یک

روتختی کالایی از رده کالاهای خواب می ­باشد. روتختی دخترانه کتان از زیباترین انواع روتختی است که طرفداران بسیار زیادی را دارد. پارچه کتان از گیاه کتان تولید می شود. گیاه کتان گیاهی گل دار است که اصالتا متعلق به سرزمین­ های مدیترانه شرقی تا کشور هندوستان می باشد.

پارچه کتان اصل و درجه یک مناسب برای فصول گرم سال است زیرا گرمای بدن را جذب کرده و بدن را خنک مگه می دارد.

این روتختی از استحکام بالایی برخوردار است و در مقایسه با دیگر روتختی ­ها در هنگام شستشو خراب نمی ­شود و عمر طولانی ­تری دارد.

روتختی کتان به راحتی اتو می شود و ظاهری به شدت زیبا و شیک دارد. قیمت روتختی کتان اصل بسته به سایز و طرح و رنگ متفاوت است. دانا خواب انواع این روتختی را با قیمت روز در اختیار شما مشتریان عزیز قرار داده است.

قیمت روز روتختی دخترانه کتان اصل و درجه یک

انواع روتختی دخترانه کتان اصل و درجه یک

روتختی کتان اصل بسیار پر فروش می ­باشد؛ این روتختی در طرح ­های متفاوت تولید می شود از جمله: روتختی کتان چهل تیکه، پنبه دوزی شده،اسپرت، ساده، طرح دار و… این روتختی مناسب برای دختر­ خانم­ های خوش سلیقه است.

این روتختی در زیباترین طرح ها و رنگ­ ها تولید می شود ولی رنگ صورتی این روتختی در بین دختران به  شدت پرطرفدار است.

علاوه بر زیبایی این روتختی فوق ­العاده روتختی کتان از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است. این روتختی بسیار نرم و لطیف است باعث حساسیت نمی شود و در برابر انواع قارچ و باکتری مقاوم است.

روتختی کتان اصل در مقابل شستشو مکرر مقاوم است و با جذب رطوبت بدن از عرق کردن جلوگیری می کند این روتختی با محیط زیست سازگار است و در تمامی فصول سال می ­توانید از آن استفاده کنید.

قیمت روز روتختی دخترانه کتان اصل و درجه یک

روتختی کتان خارجی و با کیفیت

همه می دانیم که کالاهای خواب خارجی بسیار پرطرفدار هستند و معمولا در پارچه و دوخت از کیفیت بالاتری برخوردار هستند.

امروزه فضای مجازی و انواع سایت­ های فروش انلاین این امکان را به وجود دارند که ما به راحتی و در کمترین زمان ممکن روتختی مورد نظرمان را از فاصله بسیار دوخت خریداری کنیم.

در این دوران کرونا خرید انلاین از توجه بسیار بیشتری نسبت به گذشته برخوردار شده است.

از موارد مهم هنگام خرید انلاین خرید از سایت با امنیت بالا و مطمئن است؛ باید سایتی را انتخاب کنید که علاوه بر اطمینان از کیفیت کالا از خود سایت نیز اگاهی کافی داشته باشید.

دانا خواب یکی از مطمئن ­ترین سایت­ ها است که در کوتاه ­ترین مدت زمان ممکن کالای شما را به دستتان می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.