سفارش آنلاین روتختی هازان پنبه ای درجه یک

روتختی هازان پنبه ای از با کیفیت ترین رو تختی ها می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد؛ این روتختی از بهترین جنس تولید شده و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

روتختی هازان به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد تا سالیان سال کارایی دارد و دوام خود را حفظ می کند؛ این روتختی بسیار شیک را از سایت ما به صورت آنلاین سفارش دهید.

روتختی های هازان به صورت یک نفره، دو نفره و دو نفره ویژه تولید می شود؛ روتختی دو نفره ویژه بزرگ تر از حالت عادی می باشد.

باید توجه کنید هنگام خرید روتختی به سایز تخت خوابتان توجه لازم را بکنید زیرا روتختی ای که بزرگ تر از سایز تخت باشد یا کوچک تر باشد اصلا ظاهر زیبایی به اتاق خواب شما نمی دهد؛ این روتختی بسیار با کیفیت می باشد و بسیار زیبا است.

سفارش آنلاین روتختی هازان پنبه ای درجه یک

جنس روتختی هازان پنبه ای

پارچه هازان پارچه ای با استحکام بسیار بالا است که در تولید روتختی پرده مبل سازی و پتو کاربرد زیادی دارد.

در تولید این پارچه بیش از ۷۰ تا ۵۰ درصد از الیاف نخ و پنبه استفاده می شود و بقیه از الیاف مصنوعی استفاده می شود؛ این پارچه به دلیل استفاده بیشتر از پنبه بسیار نرم و لطیف می باشد.

پارچه هازان در مقایسه با دیگر پارچه ها از قیمت کمی برخوردار است که همین مسئله سبب شده است روتختی های تولید شده از جنس هازان از قیمت بسیار مناسبی برخوردار باشند.

این پارچه در انواع کشورها نظیر ایران، چین و ترکیه تولید می شود که نوع ترک این روتختی بسیار با کیفیت می باشد.

پارچه هازان از شستشوی بسیار آسانی برخوردار است که این مورد برای روتختی بسیار مهم می باشد؛ همان طور که می دانید روتختی ساعت های زیادی در تماس مستقیم با پوست بدن است در نتیجه بسیار زود نیاز به شستشو دارد.

بهتر است هفته ای یک یا دو بار روتختی را بشویید؛ پس در نتیجه پارچه هازان پنبه ای بسیار مناسب می باشد.

سفارش آنلاین روتختی هازان پنبه ای درجه یک

سایت خرید روتختی هازان پنبه ای

روتختی هازان پنبه ای توسط سایت های زیادی به فروش می رود؛ اما تمامی سایت های آنلاین قابل اطمینان نیستند.

داناخواب با تیمی تخصصی سالیان سال است که در زمینه فروش آنلاین محصولات فعالیت دارد؛ انواع مدل های روتختی هازان را در سایت ما مشاهده کنید و روتختی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

این روتختی با کیفیت فوق العاده ای که دارد خوابی آسوده را برایتان به ارمغان می آورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.